torsdag den 16. februar 2012

Skøn skøn pakke..

Så fik jeg ENDELIG tømt sd-kortet med billeder af en helt fantastisk pakke jeg modtog i december.
Pakken vandt jeg i en giveaway hos:

Krudtfuglens hulebo

Se lige en gang ALLE de skønne sager jeg fik.

Gavemærker, som jeg ikke har kunne nænne at bruge endnu :)

Filt-agern - Som er blevet til "blomster" i min kaktus

Søde hårspænder, som Smilla bare ser så kær ud med.


Julepynt, som også pyntede i januar

Hagesmæk, som Smilla var så sød med i julen

og 2 stofkurve, som er helt fantastiske til f.eks nødder :)


Nogle af de skønne sager kan også købes i hendes amio butik HER


 

1 kommentar:

  1. Hvor er du sød. Jeg er rigtig glad for, at gaverne kunne bruges af både dig og din datter! Det giver mig mod til at lave en give-away en anden gang! Tak!

    SvarSlet