søndag den 6. november 2011

Bedre sent end aldrig...gaveleg 1 - RETUR

Så har jeg endelig fået taget billeder af de fine ting jeg har fået retur i gavelegen..


Fra DuusMuus har jeg fået en hel kasse med alverdens skønne ting i..,


Smølfestof - Stofble broderet med Smillas fødselsdag, vægt og længde - hagesmæk - ugle-bamse-ondt -i -maven-varmer ;) - perler - julekort m.m.

Tusind tusind tak... hvor er det dog bare en fantastisk gave :)



Jeg har også fået en skøn gave retur fra Laila med bloggen Kreative RainbowMe.

Med papir - retro stof - knapper - en maskara - fint bånd m.m.
(og fine blomstermagneter der vist allerede hænger på køleskabet)

også tusind tusind tak for den skønne gave..

Sådan er gaveleg er ikke helt tosset med alle de fine sager postmanden kommer med ;)

2 kommentarer:

  1. Hej Rikke

    Tak for igår.

    Jeg har glemt en sponsor på listen. Det er Line fra http://cloud-cake.blogspot.com/ vil du ikke være sød at huske hende, når du engang laver sponsorlisten:-)

    Dorthe

    Ps. Jeg har skrevet til Kirkesjov, så nu ved hun du løb af med gavekortet:-)

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe

    Selv tak for i går, det var godt nok hyggeligt.. :)

    og skal jeg nok huske.. og tak :)

    :0) Rikke

    SvarSlet