onsdag den 16. november 2011

Ja... så er det vist snart jul... ;)

Smilla har fået sin første adventskalender.. som Bedste-Birthe har lavet til hende... ihh det blir spændende at se hvad der gemmer sig i pakkerne :)

(Hun har også fået en chokoladekalender, men Mor har fået lov at hjælpe hende med den i år :))


(Mor har også fået en pakkekalender, selvom hun egentlig var blevet for stor til sådan noget - Men det blir man da aldrig for stor til vel??)


...og så er de første hjemmelavede julegaver lavet færdige ;)

2 kommentarer:

  1. Man bliver ALDRIG for stor til pakkekalender... BASTA! Mine børn får også pakke kalender i rå. Min svigermor og jeg har delt gaverne, så er det en letter overkommelig opgave at finde 24 pakker til hver:-)

    SvarSlet
  2. Tak Dorthe, dejligt at få det bekræftet :) Så vil jeg nyde min pakkekalender med god samvittighed... Tror også jeg hellere må lave en til Smilla næste år.

    SvarSlet